sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Istorioara - Cum ii poti vorbi despre ocean unei broaste care traieste intr-o fantana?

Poate că multi dintre dumneavoastră care trăiți și în alte țări, ați avut probleme de înțelegere din partea celor de acasă. De aceea am gândit să vă spun această fabulă care cred că este edificatoare:
O broasca a trait toata viata intr-o fantana. Intr-o zi, s-a trezit cu surprindere cu o broasca de alt soi.
- De unde ai venit? a intrebat-o ea.
- Din mare. Acolo traiesc eu.
- Cum este marea? Este la fel de mare ca si fantana mea?
Broasca cea noua a inceput sa rada:
- Nici nu incape comparatie.
Broasca-gazda s-a prefacut interesata de povestile noii venite, dar in sinea sa se gandea: “Dintre toate mincinoasele pe care le-am intalnit in viata mea, aceasta este cu siguranta cea mai mare – si cea mai nerusinata”.

Cum ii poti vorbi despre ocean unei broaste care traieste intr-o fantana?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!