sâmbătă, 12 octombrie 2013

Rugăciune către Sfânta Anastasia Romana

Mare muceniță a lui Hristos, Anastasia, ce ai suferit pentru credința dreptslăvitoare, învață-mă pe mine cel ce sunt întunecat și fără cunoștință, a mărturisi pe Dumnezeu și a sta neclintit în credință. Tu care ai suferit dezbrăcarea trupului asemenea ca a lui Hristos, îmbracă-mă în haina pocăinței celei adevărate. Focul cel iute și arzător în care ai fost pusă, să stingă văpaia patimilor mele cele necurate de care sunt cuprins. Roata cea îngrozitoare pe care ai fost legată și zdrobită la oase, să vindece sufletul meu cel ruinat de păcate. Sânurile tale care au fost tăiate fără milă de păgâni, cu briciul otrăvit, să întinerească sufletul meu îmbătrânit și gârbovit de mulțimea fărădelegilor. Capul tău cel prea cinstit, care cu sabia a fost tăiat, să înalțe capul meu către Dumnezeu, căci spre patimi rele este aplecat. Mijlocește pentru a ajunge și noi în Împărăția luminii celei neapropiate a Sfintei Treimi acum și in veci. Amin.

din Acatistul Sfintei Mare Muceniţe Anastasia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!