duminică, 22 decembrie 2013

Un miracol al Sfintei Anastasia Romana

Accidentul 

 Kosta, un bărbat tânăr și tatăl a doi copii mici, se întorcea de la Atena la casa lui (odistanţă mare) pe data de 11 septembrie 2002 cu motocicleta. El a avut ceva de lucru și s-a întors obosit. În timpul călătoriei, motocicleta s-a răsturnat, alegându-se cu nişte traumatisme, fracturi de coaste și pelvis, și la capetele inferioare ale celor cinci vertebre de la coloana vertebrală.
Una dintre fracturi i-a tăiat o venă, care a făcut pe medicii să-l diagnosticheze cuun hematom retroperitoneal din cauza hemoragiei interne. Doctorii erau neputincioşi, deoarece la acest tip de caz nu se poate face o intervenție chirurgicală.
După 24 de ore la terapie intensivă, Kosta, epuizat de la pierderea de sânge, a fost dus în sala de operație. "Am fost aproape de moarte, am pierdut trei litri de sânge, în acest caz medicii au decis să facă o încercare de salvare nouă. Ei au operat pe zona stomacului meu, ca să nu mă lase să mor, așa cum mi-au spus mai târziu. Operaţia a fost un eșec, pentru că ei nu au putut ajunge la locația necesară, pur și simplu, așa cum mi-au spus, ei se așteptau ca să mor"


Inexplicabil 

Curios, cu toate acestea, Kosta a trăit.
"Vena s-a închis pe cont propriu, iar medicii până în ziua de azi consideră că este un miracol" , spune el. Tatăl tânăr a rămas în spital timp de zece zile. Apoi s-a întors la casa sa, timp de 15 zile, după care s-a întors la spital pentru o altă intervenție, pentru a curăța hematomul.
La 26 octombrie 2002, sărbătoarea Sfântului Mare Mucenic Dimitrie, s-a întors acasă, la soția lui și la cele două fete tinere.
Îmbunătățirea stării sale de sănătate, după cum el însuși afirmă, a fost rapidă.

Discu ț ia cu Sfânta 

În dimineața zilei de 29 octombrie, el a avut un vis sau o viziune care i-a schimbat viața, și a dat un răspuns la ceea ce medicii s-au referit ca un miracol.
El spune: "Am văzut o fată scundă și foarte tânără, care purta o haină gri închis şi cu capul acoperit - ca o eș arfă – care se apropia de mine. Nu am putut, cu toate acestea, discerne faţa ei.” Prezența ei, cu toate acestea, a emis un parfum de nedescris.
Am fost, de asemenea, lovit de culoarea cerului și lumina fără precedent în prima parte a zilei. Înainte de a putea să o întreb cine este, s-a oprit la 4-5 metri în fața mea și a spus: "Eu sunt Sfânta Anastasia. Te-am salvat “ maniera ei a fost ca și cum ea nu ar fi făcut nimic special, cel mai probabil ca să nu mă simt îndatorat de acțiunea ei.
Cu un mod deosebit provocator și sceptic am întrebat-o: "De ce m-ai salvat?" "Pentru că Maica Domnului mi -a cerut."
Kosta afirmă, că în timpul acestei discuți, prezența Sfintei Anastasia a creat o atmosferă de dulceață de nedescris.
Kosta s-a trezit uimit de visul-viziune, și a telefonat un prieten de-al său, care era călugăr. El a fost literalmente uimit de apelul telefonic de dimineață.
Kosta nu a dezvăluit visul său călugărului, dar l-a întrebat pur și simplu: " Știi de Sfânta Anastasia ?" Așa cum ne-a spus, el a auzit de Sfânta Anastasia, izbăvitoareade otravă. "Care, Sfântă Anastasia Romana care se sărbătorește astăzi?", a răspuns călugărul.
Răspunsul călugărului l-a ș ocat pe Kosta. El a evitat, însă, să- i spună de visul său.
Câteva zile mai târziu, Kosta a primit un apel telefonic de la un prieten preot al lui, care a fost încântat să audă de progresele înregistrate de recuperarea lui. În timpul discuției lor, el i-a spus că, atunci când se întâlnesc, îi va spune despre un vis cu Sfânta Anastasia Romana, cu scopul de a-i răspunde la unele întrebări. Insistența preotului l-a făcut pe Kosta să- i spună ce s-a întâmplat."
Kosta, știi unde sunt eu acum, și de ce am insistat să-mi spui?" l-a întrebat preotul. Și-a continuat, fără a aș tepta un răspuns: "Eu sunt la Mănăstire a Sfântul Grigoriu din Sfântul Munte, și în scurt timp, ne vom închina Sfintelor Moaşte."
Kosta a fost uimit a doua oară. "Ai  înțeles șocul pe care l-am experimentat?", a spus el.
Din cauza muncii sale, Kosta a vizitat Sfintele Biserici și mănăstiri aproape în fiecare zi. Astfel, în aprilie 2004, el a povestit la un călugăr la poarta mănăstirii sale în Loutraki, Corint, visul lui. În timpul discuției lor, a trecut o maşină. Șoferul și fetița lui erau cunoscuţi de călugăr. Ei l-au salutat și călugărul a spus către Kosta: "Acest om ... vrea să construiască o capelă în zonă în onoarea Sfintei Anastasia Romana. Din această cauză el a numit-o pe fata lui, Anastasia."
Toate acestea au întărit credința de nezdruncinat a lui Kosta ca, de asemenea, şi a familiei sale și a prietenilor.
El însuși este la sărbătoarea Sfintei Anastasia în fiecare an, la Mănăstirea Grigoriu și menț ine o relație cu Sf ânta Anastasia, în rugăciunea sa de zi cu zi. Cert este faptul că această cunoștință cu Sfânta Anastasia a schimbat toată viața lui.
Pe fondul acestei relații, el a pus ca prioritate a lui voința lui Hristos, și experiențele de zi cu zi miracolul credinței ortodoxe. 

Slavă lui Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dorim ca acest blog să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ. Nerespectarea acestei minime rugăminţi va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii. Vă mulţumim anticipat!